دیپلم هتلداری

1400/06/14
هتلداری از پر طرفدار ترین رشته ها در صنعت گردشگری است. یکی از مزایای این رشته آشنایی با مردم کشور ها و فرهنگ های مختلف است .

هزینه دوره

ریال
  • سطح دوره
  • مدت زمان دوره
  • زمان برگزاری
ثبت نام


اطلاعات دوره

توضیحات کلی:
با فراوان شدن هتل ها در تمام جهان، نیاز به افرادی متخصص در این زمینه احساس شدن و در نتیجه رشته هتلداری به وجود آمد. ادیپلم هتلداری است که شامل ۷ درس تخصصی می باشد. مجموعا ۴۵ واحد درسی محسوب می شود. جزوات و منابع درسی و آزمونی دوره های هتلداری کامل و مختصر و کاربردی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

آینده شغلی و تحصیلی:

افراد پس از اخذ دیپلم هتلداری می توانند در دانشگاه علمی و کاربردی مدرک کاردانی خود را در رشته های مدیریت هتلداری، مدیریت تشریفات، رزرویشن هتل و مهمانداری هواپیما اخذ کنند.

دروس تخصصی:
1-کارمند پذیرش (فرانت آفیس)
2-متصدی طبقات هتل
3-اتاقدار هتل
4-متصدی البسه
5-کاربر رایانه
6-برنامه ریز جشن های تشریفاتی
7-میزآرای هتل


 آیا علاوه بر آموزش ، مدرک معتبری هم میتوانیم دریافت کنیم؟
شما میتوانید پس از آموزش مدرک معتبر فنی حرفه ای برای هر مهارت دریافت کنید. دقت کنید که مدرک فنی حرفه ای ، بین المللی بوده و دارای کد isco هست و شما می توانید پس از آزمون و دریافت مدرک ، به راحتی آن را ترجمه کرده و به عنوان مدرکی که نشان می دهد شما در این حرفه ، مهارت دارید آن را به شرکت ها و دانشگاهای ایران و کشور های دیگر ارائه کنید.

آیا میتوانم با اخذ مدرک این دوره ، مهاجرت کنم ؟
بله ، مدارک فنی حرفه ای کاملا تایید شده هستند و در همه ی کشور های دنیا قابل اعتبار بوده بنابراین با اخذ این مدارک مسیر مهاجرت برای شما میتواند هموارتر شود.

آیا این مهارت برای اخذ دیپلم درسی هتلداری لازم است ؟
بله ، برای دریافت دیپلم هتلداری باید این مهارت گذرانده شود. در صورت تمایل به مشاوره و آگاهی از شرایط اخذ دیپلم آسان و فوری هتلداری ، با شماره تماس 66602526-021 و 66659302-021 و یا 09371469898 تماس حاصل فرمایید.

من تمایل به اخذ دیپلم هتلداری دارم ، آیا تخفیف شامل حال من می شود؟
دوست عزیز ، در صورت تمایل به اخذ دیپلم به دلیل تعدد مهارت هایی که باید کسب شوند و برای رعایت حال هنرجویان در شرایط اقتصادی فعلی ، تخفیفات ویژه مخصوص کسانی که از سایت با این مرکز آشنا شده اند ، در نظر گرفته شده است.
 



رشته هتلداری فنی حرفه ای مدرک هتلداری برای مهاجرت دوره هتلداری فنی حرفه ای اصفهان مدرک هتلداری فنی حرفه ای مشهد مدرک هتلداری بین المللی مدیریت هتلداری دوره هتلداری دانشگاه تهران دیپلم اسان دیپلم فوری مدرک دیپلم ادامه تحصیل

همین حالا ثبت نام کنید

آموزش توسط اساتید مجرب سازمان فنی و حرفه ای کشور و اساتید با تجربه در بازار کار